Щаслива людина, у
якої в душі зібрано велику кількість скарбів. І у неї є натхнення допомогти їх
збирати зростаючій дитині.
Учитель – це людина, яка чує тональність
дитинства в повній гамі різнозвучних клавіш. Вона допомагає їй пізнавати багатогранний
світ, кладучи до дитячого серця часточку своєї душі, і збагачує її життя
власним досвідом. Саме вчитель є тим фундаментом, на якому зростає суспільство,
тому що в кожної людини – від Президента до робітника – був свій Учитель. Ніхто
без нього не відбувся би як особистість.
Педагогічну діяльність розпочала
вчителем англійської мови в даній школі. Мій вчительський шлях
триває 14 шкільних років.
Я – вчитель англійської мови, і моя перевага в тому, що кожен мій
урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою
культурною спадщиною, поєднуючи знання мови та літератури, частково географії,
історії, країнознавства.
Моє педагогічне кредо – “A good
teacher teaches, a great teacher inspires (Хороший вчитель - вчить, чудовий
вчитель – надихає’’. Саме тому стараюся надихати та заохочувати дітей до
вивчення мови та культури англомовних народів. Закономірним є і вибір
проблеми, над якою працюю, - “Формування країнознавчої компетенції учнів в
процесі аудіювання”.
На мою думку, розвиток творчих
здібностей школярів – одна з найактуальніших проблем сьогодення. Це закономірно,
бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного
аналізу і об’єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і
надбань, до оригінального розв’язання проблем, тобто формуємо повноцінну,
інтелектуально розвинену й духовно багату особистість.
Вимога сьогодення – використання сучасних технологій. У
своїй роботі використовую проблемні та проектні технології, але
надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних
заходів, створюю мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу.
Працюю з дітьми від 2 до 10 класу і
впевнена, що методи і форми навчання повинні бути різними для кожного класу,
адже є різні, індивідуальні за своїм складом учнівські колективи.
У початковій школі найефективніше
розвиток здійснюється у грі. Вона
забезпечує емоційний комфорт, запалює вогник допитливості та зацікавлення
до предмета.
У середніх класах залучаю учнів до
створення власних комп`ютерних презентацій , що сприяє розширенню активної
лексики та формування країнознавчої компетенції.
На уроках намагаюся створити сприятливу атмосферу для
навчання, заохочувати дітей і відзначати їх успіхи, навіть незначні. Зрозуміти
кожну дитину і допомогти їй знайти шлях до знань – для мене, як педагога, це
головне завдання. Таким чином, всі мої зусилля направлені на формування у
школярів позитивного ставлення до вивчення англійської мови та розвиток їх
інтелектуальних умінь.
Англійська мова - наче міст, що зближує різні культури. Тож будуймо
мости, а не зводьмо стіни!
English is like a bridge. Let’s build bridges but not walls!
Немає коментарів:
Дописати коментар