Творчий портрет

        Щаслива людина, у якої в душі зібрано велику кількість скарбів. І у неї є натхнення допомогти їх збирати зростаючій дитині.
       Учитель – це людина, яка чує тональність дитинства в повній гамі різнозвучних клавіш. Вона допомагає їй пізнавати багатогранний світ, кладучи до дитячого серця часточку своєї душі, і збагачує її життя власним досвідом. Саме вчитель є тим фундаментом, на якому зростає суспільство, тому що в кожної людини – від Президента до робітника – був свій Учитель. Ніхто без нього не відбувся би як особистість.
      Педагогічну діяльність розпочала   вчителем англійської мови в даній школі. Мій вчительський шлях триває 14 шкільних років.
Я – вчитель англійської мови, і моя перевага в тому, що кожен мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови та літератури, частково географії, історії, країнознавства.
        Моє  педагогічне кредо – “A good teacher teaches, a great teacher inspires (Хороший вчитель - вчить, чудовий вчитель – надихає’’. Саме тому стараюся надихати та заохочувати дітей до вивчення мови та культури англомовних народів.  Закономірним є і вибір проблеми, над якою працюю, - “Формування країнознавчої компетенції учнів в процесі аудіювання”.
       На мою думку, розвиток творчих здібностей школярів – одна з найактуальніших проблем сьогодення. Це  закономірно, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного аналізу і об’єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв’язання проблем, тобто формуємо повноцінну, інтелектуально розвинену й духовно багату особистість.
       Вимога сьогодення – використання сучасних технологій. У своїй роботі  використовую проблемні та проектні технології,  але надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних заходів, створюю мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу.
        Працюю з дітьми від 2 до 10 класу і впевнена, що методи і форми навчання повинні бути різними для кожного класу, адже є різні, індивідуальні за своїм складом учнівські колективи.
   У початковій школі найефективніше розвиток здійснюється у грі. Вона забезпечує емоційний комфорт, запалює вогник допитливості  та зацікавлення до предмета.
     У середніх класах залучаю учнів до створення власних комп`ютерних презентацій , що сприяє розширенню активної лексики та формування країнознавчої компетенції.
    На уроках намагаюся створити сприятливу атмосферу для навчання, заохочувати дітей і відзначати їх успіхи, навіть незначні. Зрозуміти кожну дитину і допомогти їй знайти шлях до знань – для мене, як педагога, це головне завдання. Таким чином, всі мої зусилля направлені на формування у школярів позитивного ставлення до вивчення англійської мови та розвиток їх інтелектуальних умінь.
    Англійська мова - наче міст, що зближує різні культури. Тож будуймо мости, а не зводьмо стіни!

               English is like a bridge. Let’s build bridges but not walls!



Немає коментарів:

Дописати коментар